مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-07سياسي

بررسی الزام شهرداری به ارائه لایحه مدیریت آب در پایتخت


سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی لایحه برنامه عملیاتی احیا و مدیریت بازچرخانی آب و ارائه گزارش حسابرسی چهار منطقه در شهرداری تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری صد و چهارمین جلسه از ششمین دوره شورای شهر تهران که فردا سه شنبه (16 مهرماه 1401) برگزار خواهد شد، گفت: اعضای شورا در بخش نخست به بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه برنامه عملیاتی احیا و مدیریت بازچرخانی آب می پردازند و همچنین مقرر شده تا در این راستا گزارش مشترک کمیسیون های (سلامت، محیط زیست و خدمات شهری) نیز در این خصوص قرائت شود.

وی بخش دوم دستور جلسه صحن فردا را به بررسی لایحه اصلاح اساسنامه شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران (سهامی خاص) اعلام کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران عنوان کرد: همچنین در ادامه جلسه گزارش حسابرسی مناطق 1، 5، 17 و 19 شهرداری تهران قرائت و به سمع اعضای شورا ارائه خواهد شد.

نادعلی در پایان افزود: طبق سنوات گذشته جلسات شورای ششم شهر تهران، 23 پرونده پلاک ثبتی با ارائه و قرائت گزارش کمیسیون ها از حیث باغ یا غیر باغ بودن بررسی شده و نسبت به این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی الزام شهرداری به ارائه لایحه مدیریت آب در پایتخت

بررسی الزام شهرداری به ارائه لایحه مدیریت آب در پایتخت