مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 16:352022-11-07سياسي

مطالبه گری و تبیین واقعیت ها؛ وظیفه اصلی مدیران رسانه در فضای کنونی


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: مدیران رسانه ، مطالبه گری، تبیین واقعیت ها و احصای مشکلات و چالش ها را دنبال کرده و اذهان مسئولان را به سمت مشکلات معطوف کنند.

- مطالبه گری و تبیین واقعیت ها؛ وظیفه اصلی مدیران رسانه در فضای کنونی ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: مدیران رسانه ، مطالبه گری، تبیین واقعیت ها و احصای مشکلات و چالش ها را دنبال کرده و اذهان مسئولان را به سمت مشکلات معطوف کنند.

سردار محمدرضا مهدوی، امروز یکشنبه 16 آبان در نشست با مدیران رسانه های خراسان جنوبی اظهار کرد: حرکت به سمت پیشرفت و توسعه از جمله اهداف بسیجیان برای ساختن ایران قوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه بسیج در 8 دفاع مقدس، بیشترین شهدا را تقدیم کشور کرده است، افزود: در ناامنی های اجتماعی، بسیج برای امنیت مردم تلاش کرده و در نقاط دورافتاده و مرزی کشور که کمتر دستگاه دولتی حاضر به انجام خدمت می شود، اقدامات زیرساختی انجام داده است.

مهدوی با بیان اینکه بسیج در حوزه تلفیق علم و صنعت و توجه به نخبگان، موفق عمل کرده است، افزود: همانگونه که بسیج در دیگر عرصه ها، به خوبی نقش آفرینی می کند، بسیج رسانه نیز باید بین خبرنگاران حوزه فضای مجازی و مکتوب، هم افزایی ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری و تبیین واقعیت ها؛ وظیفه اصلی مدیران رسانه در فضای کنونی

مطالبه گری و تبیین واقعیت ها؛ وظیفه اصلی مدیران رسانه در فضای کنونی