مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-07اجتماعي

مسیر پر مخاطره گردنه آهوان بازطراحی و اصلاح می شود


سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اصلاح و باز طراحی مسیر پر مخاطره گردنه آهوان در محور سمنان- دامغان با هدف کاهش تصادفات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید صداقت ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری استان سمنان با بیان اینکه بازطراحی و اصلاح مقاطع پر تصادف گردنه آهوان در محور سمنان- دامغان در دست اقدام است، ابراز کرد: قرار داد این کار منعقد و طی یک ماه آتی کار اجرایی آن آغاز می شود.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی اصلاح پیچ های کیلومتر 78 محور سمنان- دامغان در گردنه آهوان با هدف ایمن سازی نقاط پر تصادف صورت می گیرد، افزود: اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ای در استان سمنان از برنامه های مهم و اولویت دار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

برقراری تردد ایمن سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری استان سمنان با بیان اینکه این طرح با هدف برقراری تردد ایمن و روان و همچنین کاهش حوادث رانندگی به صورت مداوم در دست اجرا است، تاکید کرد: گردنه آهوان یکی از محورهای پر تصادف استان محسوب می شود.

صداقت افزود: این گردنه به عنوان یک گردنه استراتژیک در محور مواصلاتی شرق به غرب و البته مسیر مشهد مقدس مطرح است که با حذف نواقص و مشکلات آن می توان سهم مهمی در کاهش تصادفات این محور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر پر مخاطره گردنه آهوان بازطراحی و اصلاح می شود

مسیر پر مخاطره گردنه آهوان بازطراحی و اصلاح می شود