مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-07دانش

جزییات کنکور جدید از زبان معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبر گزاری دانشجو، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه در خصوص جزییات برگزاری این کنکور در استان اظهار داشت: - براساس مصوبه شورای عالی فرهنگی نوبت اول آزمون سراسری به شیوه جدید در اواخر دی ماه 1401 و نوبت دیگر آزمون تیرماه 1402 همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و اعلام نتایج در شهریورماه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبر گزاری دانشجو، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه در خصوص جزییات برگزاری این کنکور در استان اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بحث کنکور در دو مرحله برگزار می شود یک مرحله آن در دی ماه و یک مرحله دیگر در تیرماه برگزار می شود.

محمد جمالی افزود: ثبت نام کنکور از هشتم آبان ماه آغاز و در چهاردهم آبان ماه پایان می یابد و چنانچه این فرصت تمدید شود به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در بحث کنکور خانواده ها و دانش آموزان و داوطلبان باید توجه داشته باشند که دروس عمومی از بحث کنکور در خود آزمون حذف شده است اما تاثیر گذاری دروس عمومی در نتیجه نهایی داوطلب کاملا مشهود و ملموس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کنکور جدید از زبان معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

جزییات کنکور جدید از زبان معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد