مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-07سياسي

شناسایی 5 کانون جرم زا و چالشی از سوی سازمان ثبت اسناد واملاک


رییس سازمان ثبت اسناد با اشاره به شناسایی 5 کانون جرم زا و چالشی گفت:طی برنامه مدون یک ساله، تمامی فرآیندهای حاکم بر این کانون ها را بازبینی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک نیز در جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به شناسایی 5 کانون جرم زا و چالشی از سوی این سازمان اظهار کرد: ظرف یک برنامه مدون یک ساله، تمامی فرآیندهای حاکم بر این کانون ها را مورد بازبینی و بازطراحی مجدد قرار خواهیم داد.

وی یکی از این کانون های جرم زا و چالشی را حوزه ثبت شرکت ها عنوان کرد و گفت: با توجه به جمعیت حدود 2 میلیون و 100 هزار شخصیت حقوقی ثبت شده نزد مرجع ثبت شرکت ها، موضوع پیشگیری، رصد و شناسایی شرکت های صوری یا کاغذی، از ابتدای سال جاری در دستور کار سازمان ثبت اسناد و املاک قرار گرفته و تا کنون چندین اقدام عملیاتی جهت اعمال محدودیت ها در این زمینه انجام شده است.

بابایی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری، رصد و شناسایی شرکت های صوری یا کاغذی گفت: مدیریت، بازبینی و تعلیق شرکت های صوری از طریق پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی و ادارات ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری ، جلوگیری از ارائه خدمات ثبتی و بانکی به صدها شرکت به علت عدم تطابق اطلاعات و کد پستی ، رصد الکترونیک بدهکاران مالیاتی بیش از 653 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 5 کانون جرم زا و چالشی از سوی سازمان ثبت اسناد واملاک

شناسایی 5 کانون جرم زا و چالشی از سوی سازمان ثبت اسناد واملاک