مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-07ورزشي

حواشی را حذف کردیم/ راه زیادی تا پایان فصل داریم


مدیرعامل خیبر با تاکید بر اینکه حذف حواشی بزرگترین کمکی بوده که به تیم شده است، از اینکه استان کمکی به این باشگاه نمی کند اظهار گلایمندی کرد.

- تیم خیبر در ادامه روند صعودی خود در یک دیدار حساس توانست بعد از شمس آذر قزوین صدرنشین و مدعی جدی صعود به لیگ برتر، استقلال ملاثانی یکی دیگر از تیم های بالانشین جدول لیگ یک و البته شکست ناپذیرترین تیم را که تا پیش از این در 31 هفته مغلوب نشده بود با 4 گل شکست دهد.

احسان ناصر، مدیرعامل خیبر در خصوص آخرین وضعیت این تیم به ایسنا گفت: شکست شمس آذر و تیمی مانند استقلال که رکورد 31 بازی بدون شکست را داشته و مدعی صعود است آن هم با تعداد گل زیاد کار آسانی نیست و قدردان بازیکنان و کادر فنی هستیم.

وی افزود: با توجه به زحماتی که مالک تیم می کشد و پشتیبانی هایی که انجام داده و برنامه ریزی صحیح کادر فنی با ترکیب فراز کمالوند و جلال چراغ پور باعث شده روند خوبی را داشته باشیم.

ناصر ادامه داد: سعی کردیم حواشی را از تیم حذف کنیم و موفق نیز بوده ایم، فکر می کنم این کار بزرگترین کمکی است که به خیبر شده است.

وی صحبت هایش را ادامه می دهد و می گوید: هدف اولیه ما تشکیل یک تیم منسجم، یکدست و بدون حاشیه است بعد هم صعود، یعنی هدف اول ما رساندن خیبر به یک جایگاهی است که باشگاه واقعی باشد و نتیجه آن رامی بینیم که تیم باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی را حذف کردیم/ راه زیادی تا پایان فصل داریم

حواشی را حذف کردیم/ راه زیادی تا پایان فصل داریم