مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-07سياسي

فرمانده سپاه کرمانشاه: هیچ جای دنیا به اندازه کشور ما فضای مجازی رها شده نیست


دشمنان تلاش کردند تا این بار تاکتیک خود را عوض کرده و با ایجاد اتحاد در فضای رسانه ای بین گروه های مختلف از منافقین گرفته تا سلطنت طلب ها و تجزیه طلب ها و .

- دشمنان تلاش کردند تا این بار تاکتیک خود را عوض کرده و با ایجاد اتحاد در فضای رسانه ای بین گروه های مختلف از منافقین گرفته تا سلطنت طلب ها و تجزیه طلب ها و .

آتش فتنه اخیر را گرم نگه داشته و کار را به اغتشاش بکشانند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم مدیریت فضای مجازی در کشور، گفت: کشورهایی هم که هیچ قیدوبندی ندارند، برای مدیریت فضای مجازی قانون دارند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار بهمن ریحانی امروز(16 آبان) در نشست با اعضای بسیج رسانه استان کرمانشاه، با بیان اینکه دشمنان با هدف اسلام هراسی و نابودی کشورهای اسلامی پروژه های زیادی را طراحی کرده اند، ماجرای یازدهم سپتامبر را نقشه دشمنان برای ویرانی خیلی از کشورهای اسلامی مثل عراق، سوریه، لبنان، یمن و ایران دانست و گفت:  با اجرای این پروژه ها امروز همه این کشورها بجز ایران اسلامی به سمت نابودی کشیده شده اند.

  وی توضیح داد: دشمنان در سال 2011 ماجرای شعار نویسی تعدادی دانش آموز علیه بشار اسد را  بهانه کرده و سوریه را به روزگار کنونی انداختند و حدود 550 هزار نفر از مردمان این کشور را به طرز فجیعی کشته و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه کرمانشاه: هیچ جای دنیا به اندازه کشور ما فضای مجازی رها شده نیست

فرمانده سپاه کرمانشاه: هیچ جای دنیا به اندازه کشور ما فضای مجازی رها شده نیست