مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-07سياسي

تاکید هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران بر امیدآفرینی


هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران، با تاکید بر امیدآفرینی به عنوان اولویت برنامه های دانشگاه، بودجه تفصیلی سال 1401 و پیشنهادهای اختصاصی و مشترک دانشگاه را مصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست هیات امنای دانشگاه، با اشاره به گزیده ای از مهمترین فعالیت های یکساله دانشگاه گفت: در این دوره تاکیدمان بر برنامه محوری است.

براین اساس همه واحدها برنامه 4 ساله خود را ارایه کرده اند و پایش تمامی برنامه ها در دستور کار قرار دارد تا به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

قناعتی با اشاره به اجرای برنامه سنجش عملکرد اعضای هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: انتشار گزارش شش ماه نخست این سنجش در مجموعه، منجر به افزایش 30 درصدی کارایی دانشگاه، در شش ماه دوم شده است.

وی اصلاح سقف کارانه را در افزایش اشغال تخت های بیمارستانی موثر دانست و گفت: اقدامات صورت گرفته در این زمینه موجب امیدآفرینی در اعضای هیات علمی و افزایش اشغال تخت های بیمارستانی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به تحولات بسیاری که در حوزه آموزش در راستای تحقق علم نافع صورت گرفته، گفت: یکی از مهمترین تحولات، بکارگیری کارورزان و کاراموزان در عرصه درمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران بر امیدآفرینی

تاکید هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران بر امیدآفرینی