مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-07اجتماعي

اصلاح مقاطع پرتصادف گردنه آهوان در دست اقدام است


سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: برای بازطراحی و اصلاح مسیر گردنه آهوان در محور دامغان- سمنان قراردادی منعقد شد که عملیات اجرایی آن ظرف یک ماه آینده آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، وحید صداقت، سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ظهر امروز در حاشیه جلسه هم اندیشی و بررسی طرح ساماندهی اصلاح پیچ کیلومتر 78 محور دامغان- سمنان اظهار کرد: ایمن سازی نقاط پرتصادف در این استان و رفع آن از برنامه های مهم و در اولویت این اداره کل قرار دارد.

وی اضافه کرد: ایمن سازی نقاط پرتصادف برای برقراری تردد ایمن و روان و همچنین کاهش حوادث رانندگی به صورت مداوم در شهرستان های استان سمنان در حال اجرا است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گردنه آهوان را یکی از محورهای پرتصادف این استان دانست و افزود: این گردنه به عنوان یک گردنه استراتژیک در محور مواصلاتی شرق به غرب و مسیر مشهد مقدس مطرح است که با حذف نواقص و مشکلات آن می توان سهم مهمی در کاهش تصادفات این محور داشت.

صداقت بیان کرد: برای بازطراحی و اصلاح مسیر گردنه آهوان قراردادی منعقد شده است که عملیات اجرایی آن ظرف یک ماه آینده آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح مقاطع پرتصادف گردنه آهوان در دست اقدام است

اصلاح مقاطع پرتصادف گردنه آهوان در دست اقدام است