مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-07سياسي

ارکسترهای دولتی می توانند به خاموشی چراغ کنسرت ها پایان دهند؟


عدم برگزاری کنسرت ها در شرایط فعلی که موجب عقب نشینی برخی از فعالان این عرصه از تمامی فعالیت ها شده شرایط ویژه ای را هم برای ارکسترهای دولتی فراهم آورده است.

- کرونا و کم شدن تعداد کنسرت ها رونق دهنده روزهای خوبی برای نظام اقتصادی موسیقی ایران به ویژه عرصه کنسرت گذاری باشد.

اما همان گونه که پیش تر از هم اشاره شده بود، همه برنامه ریزی ها به هم ریخت و شرایط ماه های اخیر کشور موجب شد که هنرمندان، تهیه کنندگان و فعالان این عرصه فعلاً برنامه ای برای برگزاری کنسرت در این شرایط نداشته باشند.

شرایطی که فعلاً هیچ نهاد و فردی خود را ملزم به پاسخگویی درست و دقیق درباره آن نمی داند و ترجیح می دهد در مسیر سکوت منتظر ایجاد شرایطی مقبول تر و معتدل تر برای برگزاری اجراهای زنده موسیقی باشد.

درباره اما و اگرهای برگزاری اجرای برنامه زنده در حوزه موسیقی هم اکنون بحث و جدل های فراوانی میان هنرمندان و فعالان موافق و مخالف در فضای مجازی مطرح شده است.

مباحثی که برخی از افراد را در قامت مخالف برگزاری کنسرت ها و برخی را نیز در قامت موافق اجرای برنامه های زنده موسیقی قرار داده اند.

شرایطی که به نظر می آید عمده مباحث مطرح شده در آن حول محور موسیقی هایی است که در فرآیند درآمدزا و اقتصادی موسیقی قرار ندارد و عمدتاً تاکید بر اجرای زنده آثاری دارند که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارکسترهای دولتی می توانند به خاموشی چراغ کنسرت ها پایان دهند؟

ارکسترهای دولتی می توانند به خاموشی چراغ کنسرت ها پایان دهند؟