مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-07سياسي

دانشجویان دانشگاه تبریز در مناظره دانشجویی چه گفتند؟


اولین مناظره ی دانشجویی با شرکت پنج تن از دانشجویان و با حضور اساتید و مسئولین دانشگاه تبریز در آمفی تئاتر روباز برگزار شد.

- پنج تن از دانشجویان دانشگاه تبریز در این مناظره شرکت کرده و نقطه نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، دانشجویی و … بیان کردند.

خواسته های دانشجویان از روی احساسات نیست وحید خانی به عنوان اولین دانشجویی که آغازگر این مناظره بود، با انتقاد از کسانی که می گویند خواسته ی دانشجویان معترض از روی احساسات است، گفت: دانشجویان خواسته های بزرگی دارند که استقلال دانشگاه ها اولین خواسته ی این دانشجویان است.

ما معتقد هستیم دانشگاه باید توسط دانشگاهیان اداره شود و افراد بیرون از دانشگاه صلاحیت این کار را ندارند.

وی ادامه داد: اگر رییس دانشگاه مدعی گفت وگو است، از همین امروز، انتخاب رؤسای دانشکده ها را به اعضای هیأت علمی دانشکده ها بسپارد و انتخاب و جذب هیأت علمی براساس شایستگی افراد باشد نه به خاطر عضویت در یک تشکل خاص.

این دانشجو افزود: اگر به گفت وگو معتقد هستید، چرا تشکلی را که سابقه اش به قبل از انقلاب می رسد غیر فعال کرده اید؟ چرا روزنامه ها و نشریات توقیف شده را مجددا فعال نمی کنید؟ اگر اهل گفت وگو هستید وکلایی را که به خاطر دفاع از متهمین حوادث اخیر در زندان هستند آزاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه تبریز در مناظره دانشجویی چه گفتند؟

دانشجویان دانشگاه تبریز در مناظره دانشجویی چه گفتند؟