مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-07سياسي

بهره گیری از فضای مجازی و پویش های مختلف برای ترویج کتاب خوانی


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی و پویش های مختلف برای تشویق و ترغیب نسل های چهارم و پنجم به مطالعه کتاب تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان ظهر امروز در دیدار با محمد بهرامی، فرماندار سمنان که با حضور مدیرکل امور استان های نهاد کتابخانه های عمومی کشور انجام شد، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه کتاب و کتاب خوانی ارائه کرد.

وی گفت: کتاب تنها مونس و روشنگر راه رشد و حرکت بشریت به سوی سعادت و کمال است و انس و الفت گرفتن با کتاب باعث پیشرفت بشریت در جامعه می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان تصریح کرد: فرهنگ کتاب و کتاب خوانی باید در تمامی نسل ها نهادینه شود تا بتوان جامعه ای سرشار از خلاقیت و ایده های نو داشت.

طاهریان افزود: امروز در کشور ما به برکت رهبری عالمانه مقام معظم رهبری، حوزه فرهنگ موردتوجه قرار گرفته است و در این دوره حساس، باید بیش از پیش در رفع موانع و کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کرد و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و پویش های مختلف نسل های چهارم و پنجم را به امر مطالعه تشویق و ترغیب کرد.

وی ادامه داد: فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در پرورش آینده سازان کشور نقشی انکارناپذیر دارد؛ نقشی که نهاد کتابخانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از فضای مجازی و پویش های مختلف برای ترویج کتاب خوانی

بهره گیری از فضای مجازی و پویش های مختلف برای ترویج کتاب خوانی