مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-07دانش

طاهری نیا به عنوان رییس کمیته آمار بخشی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی علی باقر طاهری نیا رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی را به عنوان رییس کمیته آمار بخشی علوم، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی علی باقر طاهری نیا رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی را به عنوان رییس کمیته آمار بخشی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی علی باقر طاهری نیا رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی را به عنوان رییس کمیته آمار بخشی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

محمدعلی زلفی گل در این حکم با اشاره به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده طاهری نیا آورده است: به استناد مصوبه شورای عالی اداری و ابلاغیه سال 1385 وزارتی مبنی بر تشکیل کمیته آمار بخشی علوم، تحقیقات و فناوری در موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، به سمت رییس کمیته آمار بخشی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف نظام آموزش عالی کشور، به ویژه بهبود و ارتقاء کیفیت نظام آمار آموزش عالی موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ کمیته آمار بخشی از سال 1385 علوم، تحقیقات و فناوری با حکم وزیر علوم وقت در موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی مستقر است و موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی از 54 سال پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طاهری نیا به عنوان رییس کمیته آمار بخشی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شد

طاهری نیا به عنوان رییس کمیته آمار بخشی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شد