مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-07اقتصادي

شناسایی 500 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در رامسر


فرماندار رامسر از شناسایی 500 فقره ساخت وساز غیرمجاز در شهرستان خبر داد و گفت: بیشتر این سازه ها در مناطق ییلاقی احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم شیرودیان ظهر دوشنبه در نشست با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران و مسئولان شهرستانی که در دفتر فرمانداری برگزار شد گفت: یکی از مشکلات عدیده در شهرستان رامسر گرفتن اسناد رسمی با توجه به ساخت و ساز داخل و خارج بافت و باغات و اراضی است.

وی با بیان اینکه گردشگری به مازندران به علت سرسبزی بدون برنامه تحمیل شد که طبیعت با معیشت مردم منطقه هماهنگ نشد، تصریح کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان رامسر بالای 500 فقره بوده که بیشتر آن در مناطق ییلاقی است.

وی افزود: مردم را در طرح هادی به سمت ساخت و سازها و محدوده قانونی آن هدایت کنیم و در مناطق ییلاقی احیای وضعیت کشاورزی و کشت گیاهان دارویی با توجه به شرایط گسترده شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر با اذعان به اینکه در رامسر یک سوییت را شبی 5 میلیون اجاره می دهند و با توجه به این شرایط دیگر تمایل به کشاورزی، تولیدی و باغداری ندارند گفت: زمین های کوهستانی که قابلیت کشت دارد و به صرفه نیست بایر مانده است و کاهش کشاورزی، ساخت و سازهای غیر مجاز و توسعه نیافتگی دامداری چالش بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 500 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در رامسر

شناسایی 500 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در رامسر