مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-07اقتصادي

ایجاد 300 هکتار گلخانه در همدان


مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان همدان از افزایش سطح گلخانه های استان خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری 300 هکتار به سطح گلخانه های استان افزوده می شود.

- امیرعباس کردیان اظهار کرد: تعداد شهرک های گلخانه ای فعال استان در بخش دولتی هشت مورد، در بخش خصوصی یک مورد، مجتمع های خصوصی در دست اقدام هفت مورد و مجتمع های در حال جانمایی در بخش دولتی یک مورد، ملی دو مورد و خصوصی دو مورد است همچنین هفت مورد مجتمع خصوصی در دست اقدام است.

کردیان بیان کرد: با توجه به تغییرات اقلیمی، محدودیت منابع آب و همچنین حفظ تولید و منابع موجود باید به سمت کشت های گلخانه ای حرکت کنیم.

وی افزود: در همین راستا مکاتباتی با شرکت آب منطقه ای انجام شده تا زمین هایی که چاه های شش دانگ با مالکیت شخصی دارند به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ها معرفی شوند تا جلسه توجیهی و ترویجی با صاحبان چاه های شخصی و ترغیب آنها به کشت های گلخانه ای انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، کردیان خاطرنشان کرد: به افراد متقاضی کشت های گلخانه ای تا 80 درصد تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت می شود.

مدیر شرکت شهرک های گلخانه ای استان همدان گفت: در حال حاضر هم در حال مکاتبه با معاونت های شرکت آب منطقه ای در زمینه استفاده از آب های سطحی در بخش گلخانه ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 300 هکتار گلخانه در همدان

ایجاد 300 هکتار گلخانه در همدان