مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-07ورزشي

حضور شهره موسوی در فدراسیون فوتبال قانونی است!


عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره دلیل حضور شهره موسوی نایب رییس بازداشتی فدراسیون در جلسه هیات رییسه ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه اخیر هیات رییسه فدراسیون فوتبال در شرایطی برگزار شد که شهره موسوی نایب رییس بانوان این فدراسیون هم در آن حضور داشت.

موسوی که از ماه ها پیش به دلیل پرونده های اقتصادی در بازداشت به سر می برد، حتی با برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و حضور مهدی تاج جایگاه خود را از دست نداد و در جلسات هیات رییسه غیبت می کرد.

موسوی با این حال چند روز پیش در جلسه ای با حضور دیگر اعضای هیات رییسه حاضر شد که این موضوع ابهاماتی درباره غیر قانونی بودن جایگاه او ایجاد کرد.

میرشاد ماجدی سرپرست سابق فدراسیون فوتبال و عضو فعلی هیات رییسه در این خصوص با دفاع از عملکرد تیم های بانوان ایران در ماه های اخیر گفت: خانم موسوی می تواند در هیات رییسه فدراسیون حضور داشته باشد و این قانونی است.

وی در واکنش به پرونده های اقتصادی موسوی که منجر به بازداشت او شده بود، تاکید کرد: درباره پرونده ایشان حرفی ندارم و در صلاحیت ما نیست اما طبق اساسنامه ایشان نایب رییس بانوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شهره موسوی در فدراسیون فوتبال قانونی است!

حضور شهره موسوی در فدراسیون فوتبال قانونی است!