مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-07اجتماعي

بهزیستی به تنهایی نمی تواند همه مشکلات مددجویان را حل کند


سرپرست اداره بهزیستی شهرستان طارم گفت: مردم خیر شهرستان طارم در هر زمانی که تمایل داشته و امکان کمک داشتند می توانند با مراجعه به واحد مشارکت های مردمی بهزیستی به حمایت از افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی بپردازند.

- ایسنا/زنجان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان طارم گفت: مردم خیر شهرستان طارم در هر زمانی که تمایل داشته و امکان کمک داشتند می توانند با مراجعه به واحد مشارکت های مردمی بهزیستی به حمایت از افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی بپردازند.

مهرداد شریفی در گفت وگو با ایسنا، درباره مشارکت خیران شهرستان طارم در حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی، اظهار کرد: بهزیستی به تنهایی نمی تواند همه مشکلاتی که گریبان گیر مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی است را حل کند و حضور مردم در کنار بهزبستی موجب تسریع در حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی می شود.

وی با بیان اینکه همواره وقتی به سمت مردم شهرستان و کمک های آن ها حرکت کرده ایم پیش قدم بوده اند، افزود: پویش ها یک فرصت برای جمع آوری کمک های مردمی در یک موضوع و در یک زمان خاصی هستند ولی فارغ از برگزاری پویش مردم خیر شهرستان در هر زمانی که تمایل داشته و امکان کمک داشتند، می توانند با مراجعه به واحد مشارکت های مردمی بهزیستی به حمایت از افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی به تنهایی نمی تواند همه مشکلات مددجویان را حل کند

بهزیستی به تنهایی نمی تواند همه مشکلات مددجویان را حل کند