مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-07سياسي

اصحاب رسانه مغلوب امپراطوری رسانه غرب نشوند


کارشناس رسانه و فعال فرهنگی با اشاره به امپراطوری خبری غرب و یا حمایت عربستان از رسانه اینترنشنال، گفت: اصحاب رسانه ما نباید مغلوب و تسلیم این امپراطوری عظیم تبلیغاتی شوند، - اصحاب رسانه اگر متوجه اهمیت جایگاهی که در آن قرار دارند نباشند، نمی توانند بفهمند که در کجا منشأ اثر خواهند بود.

حسین شمسیان 16 آبان ماه در نشست تخصصی رسانه انقلاب، چالش ها و امیدها با اشاره به جان فشانی آحاد مردم در روستاها و شهرهای ایران در دوران دفاع مقدس که نگذاشتند پرچم انقلاب اسلامی روی زمین بماند، اظهار کرد: بسیاری از کسانی که در جنگ حماسه آفریدند، از سر سیری به جهاد روی نیاوردند بلکه مشکلات عدیده ای داشتند و اتفاقاً امام راحل(ره) قائل بودند ‏‏تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر را چشیده باشند‏ .

شمسیان با بیان اینکه مردم با جهاد اینچنینی انقلاب اسلامی را از گردنه های عجیب عبور دادند و به اینجا رساندند، ادامه داد: جهاد امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین و روشنگری است و در این میدان ما دچار جاماندگی و عقب ماندگی جدی هستیم.

وی با تصریح براینکه خلاصه زحمت دشمن در طی دهه اخیر دارای دو خروجی بوده است، بیان کرد: خروجی نخست ایجاد این تفکر ناامیدانه است که اتفاق خوبی در ایران شکل نمی گیرد و این تفکر ما را به جایی رسانده است که دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه مغلوب امپراطوری رسانه غرب نشوند

اصحاب رسانه مغلوب امپراطوری رسانه غرب نشوند