مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-07ورزشي

همگانی کردن ورزش؛ راهبرد اصلی دستگاه ورزش مازندران


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: توسعه نشاط و تندرستی جامعه در گرو توسعه ورزش همگانی است و همه باید به تحقق این امر در جامعه تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، عادل عالیشان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عجین شدن سلامت عمومی با ورزش همگانی، اظهار کرد: یکی از راه های بسیار موثر پیشگیری از آسیب های اجتماعی جوانان برنامه ریزی مدون در خصوص فعالیت های مختلف جوانان در اوقات فراغت و تفریح آفرینی است که گسترش ورزش همگانی از مهمترین این ابزارهاست.

وی با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ ورزش همگانی در بین مردم برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی بیان کرد: توسعه نشاط و تندرستی جامعه در گرو توسعه ورزش همگانی است و اشتیاق آفرینی نسبت به این امر در بین کارمندان پشت میز نشین اهمیت ویژه ای دارد .

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه طبق بررسی ها و تحقیق های صورت گرفته شده، جزو استان های چاق و کم تحرک کشور هستیم، افزود: ورزش های همگانی جزو کم خرج ترین ورزش هاست که مردم می توانند به راحتی فعالیت کنند و استفاده از ظرفیت های پیشکسوتان ورزشکار شهرستان ها در گسترش این ورزش بسیار مفید خواهد بود.

عالیشان با اشاره به اینکه، تاکید رهبری و نگاه دولت، سلامت مردم و توسعه ورزش همگانی است، تصریح کرد: باید اطلاعات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگانی کردن ورزش؛ راهبرد اصلی دستگاه ورزش مازندران

همگانی کردن ورزش؛ راهبرد اصلی دستگاه ورزش مازندران