مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-07اقتصادي

دورخیز اسدآباد برای راه اندازی نخستین کتابخانه سیار روستایی استان همدان


فرماندار شهرستان اسدآباد از پیگیری راه اندازی کتابخانه سیار روستایی حوزه کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از پیگیری راه اندازی کتابخانه سیار روستایی حوزه کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.

حسین علی شرکایی دوشنبه 16 آبان ماه در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: پروژه کتابخانه سیار حوزه کتابخانه های عمومی یکی از پروژه های جدید شهرستان و استان همدان بوده که در این رابطه پیگیر هستیم با اعتبارات امسال نسبت به خرید خودرو به منظور کتاب رسانی به مناطق روستایی شهرستان اقدام شود و با این اقدام نخستین کتابخانه سیار روستایی حوزه کتابخانه های عمومی را در سطح استان در اسدآباد راه اندازی کنیم.

وی افزود: به منظور ارتقاء سرانه کتابخوانی شهرستان تا زمان تهیه خودرو با توجه به در پیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی با خودرو فعلی کتابخانه عمومی شهرستان می توان از هم اکنون خدمات رسانی کتاب به روستاهای دورافتاده و محروم و جامعه عشایر شهرستان را شروع کرد.

شرکایی همچنین با اشاره به ضرورت سازوکار لازم برای حمایت از نویسندگان اسدآبادی و ساماندهی آنها گفت: با تهیه و انجام سازوکار صندوق حمایت از نویسندگان اسدآبادی کسانی هستند که در این رابطه سرمایه گذاری لازم داشته باشند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورخیز اسدآباد برای راه اندازی نخستین کتابخانه سیار روستایی استان همدان

دورخیز اسدآباد برای راه اندازی نخستین کتابخانه سیار روستایی استان همدان