مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-07سياسي

شهرداری همدان پاسخ تذکرات اعضا را به شورا ارائه کرد


همدان_رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری پاسخ تذکرات اعضا را به صورت کتبی ارائه کرد و معتقدم این تذکرات خوب است چراکه مجریان را به تحرک وا می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود مسگریان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان، اظهار کرد: این حضور یک بار دیگر خورشیدی درخشان بر تارک کشور شد و مردم در 900 شهر، مبارزه با استکبار را با این حرکت نشان دادند.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی 13 آبان نشان داد که مردم ایران در سراسر کشور وقت شناس و بصیر هستند، گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون پاک هزاران شهید است و مردم در دفاع از انقلاب و خون های پاک شهدا با وجود برخی ناراحتی ها، نارضایتی و اعتراض ها به پا خواستند.

رییس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: با وجود نگرانی ها در خصوص برخی ایرادها در برنامه های اجرایی اما مردم در پایبندی به آرمان های نظام و انقلاب اسلامی استوار هستند و نشان دادیم ایران یک کشور با ثبات است.

مسگریان با تأکید بر اینکه با وجود اتفاقات پیش آمده مشکلی برای درخت تنومند انقلاب اسلامی پیش نمی آید، افزود: امید است مسئولین در این مسیر درس خدمت رسانی بیشتر به مردم را بیاموزند و در شواری شهر همدان نیز با حفظ وحدت، هماهنگی و همدلی سعی بر آن است که موارد ابلاغی به جامعه نشانه وحدت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری همدان پاسخ تذکرات اعضا را به شورا ارائه کرد

شهرداری همدان پاسخ تذکرات اعضا را به شورا ارائه کرد