مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-07اقتصادي

در نیمه دوم سال کدام صنایع رشد می کنند؟


بازار سرمایه این روزها به لحاظ ارزندگی و پی بر ای در منطقه جذاب و قابل قبولی برای سرمایه گذاری به سر می برد، در همین رابطه تحلیل و پیش بینی مسعود مهدیان - تحلیلگر بازار سرمایه را از وضعیت بورس در نیمه دوم سال بخوانید.

- به گزارش بورس تابناک ، در این گزارش تحلیل و پیش بینی مسعود مهدیان - تحلیلگر بازار سرمایه را از وضعیت بورس در نیمه دوم سال بخوانید.

مسئولان بازار سرمایه تهران در روزهای اخیر به سبب ریزش های شدید، پی درپی و اوضاع نابسامان معاملات، که سبب کاهش چشمگیر ارزش معاملات و خروج مستمر نقدینگی از بازار شده و از همه مهمتر نبود اعتماد (که به واسطه تصمیمات غیر کارشناسی و خلق الساعه روز به روز کمتر شد و بازار را به این مرحله رساند) به فکر راه چاره و به اصطلاح حمایت فوری برای برون رفت از وضع موجود افتادند که درنتیجه بعد از تشکیل جلسه در راستای حمایت فوری از بورس تهران منجر به تصویب بسته ده بندی حمایت از بازار سرمایه شد.

از نگاه فعالان بازار سرمایه در این برهه زمانی که بازار با آن دست و پنجه نرم می کند تصویب اینگونه مصوبه ها در صورت عملی شدن می تواند حداقل در کوتاه مدت اثرگذاری داشته باشد چون در بلند مدت باید سیاست های کلان اقتصادی را مدنظر داشت، از جمله: نرخ بهره بین بانکی، بحث فروش اوراق دولتی، نرخ خوراک صنایع، عدم قیمت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نیمه دوم سال کدام صنایع رشد می کنند؟

در نیمه دوم سال کدام صنایع رشد می کنند؟