مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-07اجتماعي

بارش های پراکنده مهمان زنجان ها


کارشناس مسئول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: طبق بررسی نقشه های هواشناسی بارش پراکنده طی دو روز آینده مناطق مختلف این استان به ویژه ارتفاعات را در بر می گیرد.

- حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آسمان امروز زنجان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در زمان حاضر ارتفاعات طارم ابری است و از بعد ازظهر نیز با افزایش ابر همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتظار می رود طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با افزایش ناپایداری هوا، به تدریج شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده در برخی نقاط استان باشیم، تصریح کرد: روزهای پایانی هفته نیز بارش های پراکنده باران و در ارتفاعات بارش برف را شاهد خواهیم بود همچنین هوای سرد تا آخر هفته در سطح استان حاکم خواهد بود.

سلطانی با اشاره به اینکه بارش ها چندان گسترده نخواهد بود و در حد ناچیزی است، ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته گیلوان با 21 درجه و خیرآباد با 6- درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین ایستگاه های هواشناسی استان زنجان بودند.

این کارشناس هواشناسی استان خاطرنشان کرد: دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان طی مدت یاد شده هم به ترتیب منفی یک و 15 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های پراکنده مهمان زنجان ها

بارش های پراکنده مهمان زنجان ها