مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-07فرهنگي

آرتین! ببین برائت باران شده ست ایران


میلاد عرفانپور در گرامی داشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، شعری با عنوان آرتین را در جمع حاضران قرائت کرد که در بخشی از این شعر آمده: آرتین! ببین برائت باران شده ست ایران.

- میلاد عرفانپور در گرامی داشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، شعری با عنوان آرتین را در جمع حاضران قرائت کرد که در بخشی از این شعر آمده: آرتین! ببین برائت باران شده ست ایران.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم گرامی داشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ توسط مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و با حضور شاعران پیشکسوت و جوان آیینی همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) برگزار شد.

همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) شاعران آیینی کشور اشعاری را در سوگ خواهر بزرگوار امام رضا (ع) و احمد بن موسی (ع) شاهچراغ منتشر می کنند که امسال این مناسبت با اشعاری در مورد حمله تروریستی به حرم شاهچراغ همراه بود.

مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری در محفل ادبی حریم ، بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، عصر روز یکشنبه 15 آبان میزبان شاعران، هنرمندان و علاقه مندان بود.

محفلی که حال و هوای خاصی داشت، چرا که شاعران آیینی با دست پر و در شرایطی با همدیگر دیدار می کردند که این روزها نقش مهمی در جنگ نرم فرهنگی ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرتین! ببین برائت باران شده ست ایران

آرتین! ببین برائت باران شده ست ایران