مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-07فرهنگي

آمار بیشترین بازیگری هالیوود متعلق به کیست؟


اریک رابرتز با بازی در 700 فیلم خود را یکی از خوش شانس ترین افراد هالیوود می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، سخت کوش ترین فرد در عرصه نمایش و بازیگری اریک رابرتز برادر جولیا رابرتز و پدر اِما رابرتز است.

هرچند وی رکورد جهانی گینس برای بازی در بیشترین شمار فیلم برای یک بازیگرزنده را در اختیار ندارد و این افتخار به بازیگر هندی برهماناندام با بازی در 1170 فیلم می رسد، با این حال رابرتز با بیشترین توان در حال بازی است.

وی که در حال حاضر بیش از 60 پروژه در دست اکران دارد، در حدود 700 فیلم و برنامه تلویزیونی ظاهر شده و سال پیش در 33 فیلم بازی کرد و اکنون 66 فیلم در مراحل مختلف تولید دارد.

تقریباً 4 دهه و نیم از زمانی که وی در سال 1978 با بازی در پادشاه کولی ها کارش را شروع کرد و نامزدی گلدن گلوب را کسب کرد می گذرد.

وی سال 1983 یک نامزدی دیگر گلدن گلوب را برای ستاره 80 باب فوسه کسب کرد و یک نامزدی اسکار هم برای قطار فراری در سال 1984 به دست آورد.

این بازیگر 66 ساله که اکنون به عنوان پرکارترین بازیگر آمریکا شناخته می شود از یک پروژه به دیگری می رود و گاهی در یک روز بازیگر چند پروژه بوده است.

با نگاهی به فیلم های وی می توان دریافت که بیشتر فیلم های وی آثار مستقل و کم هزینه هستند و با این حال به ناگاه نام وی در فیلم های مطرحی چون شوال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بیشترین بازیگری هالیوود متعلق به کیست؟

آمار بیشترین بازیگری هالیوود متعلق به کیست؟