مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-07حوادث

وقوع 32 فقره تصادف با شتر در جاده های خراسان جنوبی


رییس پلیس راه خراسان جنوبی از وقوع 32 فقره برخورد با شتر در جاده های استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: این حوادث پنج فوتی و 22 مجروح به دنبال داشته است.

- سرهنگ علیرضا رضایی در گفت وگو با مهر با اشاره به کویری بودن جاده های خراسان جنوبی بیان کرد: به طور میانگین هر 11 روز یک فقره برخورد با شتر داریم.

وی از وقوع 32 فقره برخورد با شتر در جاده های استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: این حوادث پنج فوتی و 22 مجروح به دنبال داشته است.

سرهنگ رضایی خواستار توجه ساربان ها، رانندگان و مسئولان شد و افزود: متأسفانه گاهاً شترها به صورت گله ای و بدون ساربان از جاده عبور می کنند که بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه شترها نباید بدون ساربان رها شوند، افزود: تیرگی این حیوان خطر بروز برخورد با وسایل نقلیه در شب را بیشتر می کند که نیازمند توجه رانندگان است.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین مقاطع تجمیع برخورد با شترها در استان شناسایی شده است، گفت: این محورها با تابلوهایی مشخص کننده که باید مورد توجه رانندگان باشد.

وی بیان کرد: محورهای خوسف به خور حوالی خور، نهبندان – زاهدان حوالی حیدرآباد، نهبندان -بیرجند حوالی چاهدراز، نهبندان- شهداد حوالی چاهداشی، کیلومتر 85 تا 100 محور طبس - اصفهان و کیلومتر 85 تا 105 محور دیهوک - کرمان تجمیع برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 32 فقره تصادف با شتر در جاده های خراسان جنوبی

وقوع 32 فقره تصادف با شتر در جاده های خراسان جنوبی