مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-07فرهنگي

هالیوود شیعی باید راه بیندازیم


دبیر جشنواره فیلم «عمار» که یک مبلغ دینی اهل آرژانتین است، با اشاره به اینکه باید هالیوود شیعی راه اندازی شود، گفت: فرهنگ و سبک زندگی انقلاب اسلامی پس از چهل و چند سال باید جهانی شود، - دبیر جشنواره فیلم عمار که یک مبلغ دینی اهل آرژانتین است، با اشاره به اینکه باید هالیوود شیعی راه اندازی شود، گفت: فرهنگ و سبک زندگی انقلاب اسلامی پس از چهل و چند سال باید جهانی شود، چرا که بشریت به این الگو احتیاج دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری سیزدهمین جشنواره فیلم مردمی عمار صبح دوشنبه، 16 آبان ماه در یادمان شهدای گمنام شهرک اکباتان تهران با حضور جمعی از خانواده های شهدا برگزار شد.

مراسم با قرائت قرآن توسط فرزند خردسال شهید پوریا احمدی (هلیا احمدی) همراه بود و پدر شهید آرمان علیوردی نیز در ابتدای نشست در سخنانی کوتاه، خصوصیاتی از فرزندش و علاقه اش به امام حسین (ع) مطرح کرد و گفت که او جهادی بود و در دوران کرونا هم فعالیت های زیادی را انجام می داد.

در همان ابتدای مراسم عنوان شد که گلباران شهادتگاه آرمان علیوردی که محل برپایی این نشست خبری بود، از دیگر بخش های این نشست است و البته بعد گفته شد که پدر این شهید باید بلافاصله در مراسم دیگری شرکت کند و حضور کوتاهی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هالیوود شیعی باید راه بیندازیم

هالیوود شیعی باید راه بیندازیم