مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-07سياسي

هدف دشمن مایوس کردن مردم قهرمان ایران است


معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) همه تلاش دشمنان را مایوس کردن ملت قهرمان ایران اسلامی دانست و تاکید کرد که ایران به فضل و لطف خداوند در اوج قدرت دفاعی قرار دارد و اقتدارش در جهان زبانزد است.

- ایسنا/فارس معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) همه تلاش دشمنان را مایوس کردن ملت قهرمان ایران اسلامی دانست و تاکید کرد که ایران به فضل و لطف خداوند در اوج قدرت دفاعی قرار دارد و اقتدارش در جهان زبانزد است.

سردار محمدجعفر اسدی، شامگاه یکشنبه، 15 آبان در مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و شهدای امنیت که در حرم سیدعلاءالدین حسین (ع) شیراز برگزار شد، گفت: به محض آنکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، توطئه های دشمنان نیز شروع شد و سعی کرد که همه چیز را به هم بریزد و ملت ایران با دست خالی مقابل آنها ایستاد و به فضل خداوند بر همه فائق آمد.

وی با بیان اینکه این مردم در راه انقلاب و نظام اسلامی شهدای والا مقامی را تقدیم کرده اند و دشمن تنها در یک حمله تروریستی 72 نفر از ستون های انقلاب اسلامی را شهید کرد، گفت: هدف دشمنان امروز مایوس کردن این ملت قهرمان است و قصد دارد بگوید همه چیز از دست رفته.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن مایوس کردن مردم قهرمان ایران است

هدف دشمن مایوس کردن مردم قهرمان ایران است