مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-07سياسي

راه اندازی بانک اطلاع رسانی گروه های تعزیه در خورستان


مسوول دفتر مردمی تعزیه استان خوزستان از تشکیل بانک اطلاعات حوزه تعزیه خبر داد و گفت: از طریق این بانک در آینده نزدیک قرار است همه گروه های تعزیه شناسنامه دار و ثبت شوند و زیر نظر حوزه هنری فعالیت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم خندانی در نشست هم اندیشی و آیین تجلیل از گروه های تعزیه خوانی خوزستان که به همت حوزه هنری خوزستان و سازمان تبلیغات استان با حضور گروه های تعزیه خوان از سراسر استان در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: دفتر تعزیه خوانی و شبیه خوانی به همت حوزه هنری و برپایه مردمی بودن تشکیل و کلید آن از امسال زده شد؛ هرچند که فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کرده بود.

وی با بیان اینکه این دفتر با اجرای تعزیه در بخش سوگواره راه سرخ در شهرستان بهبان به میدان آمد و فعالیت خود را آغاز کرد افزود: دفتر مردمی برپایه سه موضوع اساسی تشکیل شده که شامل آموزش، پژوهش و تولید محتوا در عرصه تعزیه است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از اوقات از کنار این سه موضوع به راحتی عبور کرده ایم و هیچ کار ریشه ای پیرامون این موضوع شکل نگرفته است اضافه کرد: این دفتر کاملا مردمی است و از بین افرادی که در تعزیه فعالیت دارند، تشکیل شده و از بین سازمان های تبلیغات اسلامی، اوقاف، فرهنگ و ارشاد اسلامی و راس همه آنها حوزه هنری خوزستان به عنوان متولیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بانک اطلاع رسانی گروه های تعزیه در خورستان

راه اندازی بانک اطلاع رسانی گروه های تعزیه در خورستان