مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-07اجتماعي

توصیه های پلیس راه در خصوص نحوه رانندگی در زمان بارندگی


رییس پلیس راه استان اصفهان نداشتن مهارت رانندگی در جاده های خیس را یکی از عوامل مهم سوانح رانندگی هنگام بارش باران دانست و در این راستا توصیه هایی به رانندگان کرد.

- اصغر زارع رییس پلیس راه استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل سرما و بارندگی قرار داریم و برخی از رانندگان هنگام رانندگی در این شرایط آمادگی و مهارت کامل را نداشته و با عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باعث بروز حوادثی برای خود و سایر کاربران راه می شوند.

وی با اشاره به توصیه های ایمنی به  رانندگان در راستای کاهش حوادث جاده ای در این شرایط آب و هوایی گفت: در کلیه راه ها به ویژه در سر پیچ ها و راه هایی مانند راه های شن و ماسه، آغشته به قیر که سطح اصطکاک آن ها کم است آرام و بااحتیاط رانندگی کنید.

زارع با تأکید بر رعایت فاصله طولی خود رابا خودرو جلویی بیان کرد: هنگامی که لازم است توقف کنید یا سرعت تان را کم کنید، به آرامی و ملایمت ترمز کنید.

رییس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه هرگز یکباره پایتان را روی پدال ترمز فشار ندهید، عنوان کرد: اگر ماشین تان شروع به لغزیدن کرد، به آهستگی پایتان را از روی گاز بردارید و فرمان را در جهتی که می خواهید جلوی ماشین حرکت کند، بپیچانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پلیس راه در خصوص نحوه رانندگی در زمان بارندگی

توصیه های پلیس راه در خصوص نحوه رانندگی در زمان بارندگی