مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-07سياسي

تصویب طرح راه اندازی بازارچه های محلی با تاکید بر ساماندهی دستفروشان در بندرعباس


رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از تصویب طرح پیشنهادی این کمیسیون به منظور راه اندازی بازارچه های محله ای و ساماندهی دستفروشان در این شورا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد کناری نژاد صبح امروز در حاشیه پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار بررسی و تصویب طرح راه اندازی بازارچه های دستفروشی با تاکید بر ساماندهی دستفروشان برگزار شد، اظهار کرد: دستفروشی به عنوان یکی از مشاغل و فعالیت های اقتصادی مردم بندرعباس از سال های دور تاکنون شناخته شده و این امر راهکاری برای امرار و معاش مردم این دیار دارای پیشینه ای طولانی است.

وی با اشاره به اینکه ماهیت بندری بودن شهر بندرعباس به عنوان مرکز یک استان دریامحور، ساحلی و گردشگرپذیر ایجاب کرده که دستفروشی رونق قابل توجهی در این شهر داشته باشد، افزود: به هیچ وجه نمی توان دستفروشی را نادیده گرفت یا با آن مقابله قهری کرد.

چرا که جمعیت قابل توجهی در شهر بندرعباس مشغول به فعالیت در این حوزه بوده و اقتصادی خانواده ها به آن وابسته است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: در کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری به دنبال راهکاری موثر برای دنبال شود، علاوه بر ساماندهی دستفروشان، مشکل بخش عمده ای محلات در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح راه اندازی بازارچه های محلی با تاکید بر ساماندهی دستفروشان در بندرعباس

تصویب طرح راه اندازی بازارچه های محلی با تاکید بر ساماندهی دستفروشان در بندرعباس