مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-07اقتصادي

فیس بوک 12 هزار نفر از کارکنان خود را اخراج می کند


پس از آنکه توییتر حدود نیمی از کارمندان خود را اخراج کرد، فیس بوک نیز درحال برنامه ریزی برای اخراج کارمندان خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دجله نیوز، پس از آنکه توییتر حدود نیمی از کارمندان خود را اخراج کرد، فیس بوک نیز درحال برنامه ریزی برای اخراج کارمندان خود است.

گزارش رسانه های آمریکایی حاکی از آن است که مارک زاکربرگ ، مدیر عامل گروه متا که مالک فیس بوک است، به دنبال از دست دادن 70 درصد ارزش سهام این شرکت در سال جاری، قصد دارد به اخراج کارکنان متوسل شود.

این در شرایطی است که کارشناسان پیش بینی می کنند، عملکرد ضعیف و افزایش قابل توجه هزینه ها در سال آینده، منجر به سقوط ارزش سهام فیس بوک به حجم 67 میلیارد دلار شود.

برخی این امر را به کاهش سرعت رشد متا در سطح جهانی در مقابل تیک توک ربط می دهند که در دنیای شبکه های اجتماعی به شدت در حال افزایش است.

در این راستا، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال با بیان اینکه اخراج کارکنان فیس بوک هزاران خانواده را تحت تأثیر قرار خواهد داد، نوشت که این روند ممکن است در این هفته و طی روزهای آتی صورت گیرد.

گفتنی است، شرکت توییتر روز جمعه دفترهای کار خود را به طور موقت بست، دسترسی کارکنان به سامانه های داخلی را قطع کرد و به کارمندانش گفت نامه اخراجی یا ابقایشان را از طریق ایمیل دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیس بوک 12 هزار نفر از کارکنان خود را اخراج می کند

فیس بوک 12 هزار نفر از کارکنان خود را اخراج می کند