مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-07اقتصادي

آغاز مزایده 550 میلیارد تومان اموال تملیکی با اقدامات دادگستری هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان از آغاز مزایده 550 میلیارد تومانی اموال تملیکی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دادگستری، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: با توجه به دستور رییس با ارزش پایه 550 میلیارد تومان تا تاریخ چهارشنبه 18 آبان 1401 برگزار می شود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مزایده می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر اسناد رسمی، پس از دریافت امضای الکترونیک نسبت به رویت لیست کالا ها و ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سامانه های اینترنتی به آدرس های: www.

tamliki.

ir و www.

setadiran.

ir اقدام کنند.

قهرمانی با بیان اینکه دریافت جزییات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان امکان پذیر است، گفت: عموم مردم می توانند با مراجعه به اداره کل اموال تملیکی هرمزگان از تمامی کالا های موضوع این مزایده بازدید کنند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین در پایان ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات جهادی انجام شده در سازمان اموال تملیکی برای ساماندهی انبار های استان و برگزاری مستمر و منظم مزایده ها در این خصوص، تحولات مثبت ایجاد شده را مرهون عمل به رهنمود های ریاست قوه قضاییه و تلاش و پشتکار مسئولین و کارکنان این سازمان عنوان نمود و بر ادامه این روند تا ساماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مزایده 550 میلیارد تومان اموال تملیکی با اقدامات دادگستری هرمزگان

آغاز مزایده 550 میلیارد تومان اموال تملیکی با اقدامات دادگستری هرمزگان