مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-07حوادث

زیرآب محلات؛ جاده ای که زیرابی جان می ستاند!


جاده زیرآب محلات که به جاده مرگ شهرت دارد، همچنان زیرآبی جان مسافران را می ستاند و هیچ اقدامی برای اصلاح و بازسازی آن صورت نمی گیرد.

- خبرگزاری فارس ـ محلات؛ بیش از 10 سال از حادثه خونین تصادف در جاده زیرآب محلات که طی آن 7 نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند، می گذرد و با گذشت 10 سال از آن حادثه تلخ، همچنان در این جاده ها هر روز جان ها به حراج گذاشته می شود.

26 مهر ماه سال 92 در یک حادثه رانندگی در جاده مرگ زیرآب محلات هفت نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند.

در آن حادثه تلخ که بین یک خودروی سمند و یک تریلر در یک کیلومتری شهر نیمور حد فاصل میدان باقرآباد تا زیرآب اتفاق افتاد، هفت نفر سرنشین سمند در برخورد با یک تریلر کشته شدند، که پس از آن شهروندان محلات بارها و بارها خواهان اصلاح و رفع نقاط خطرآفرین جاده و اصلاح جاده مرگ شدند که با گذشت بیش از یک دهه همچنان این جاده قربانی می گیرد و اقدامی برای بهسازی آن صورت نگرفته است.

در چند روز گذشته نیز متاسفانه 14 نفر از مسافرین  جاده زیرآب محلات و جاده نراق  مشهد اردهال بر اثر تصادف کشته و زحمی شدند، این در حالی است که عملیات چهار بانده کردن محور زیرآبی که یکی از پر حادثه ترین محورهای محلات  به شمار می رود، در سال 88 کلید خورد در حالی که در آن زمان هیچ حرفی از مشکلات تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرآب محلات؛ جاده ای که زیرابی جان می ستاند!

زیرآب محلات؛ جاده ای که زیرابی جان می ستاند!