مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-07سياسي

حمایت 486 استاد دانشگاه تهران از پایداری آرامش در فضای آموزشی


486 نفر از اساتید دانشگاه تهران طی بیانیه ای از پایداری آرامش در فضای آموزشی دانشگاه حمایت و آن دسته از اساتیدی که از کارکرد اصلی دانشگاه فاصله گرفته اند را به تدبیر و تعقل بیشتر دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمعی از اساتید دانشگاه تهران طی بیانیه ای از پایداری آرامش در فضای آموزشی دانشگاه حمایت کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: در هنگامه درخشش ایران عزیز در صحنه رشد و پیشرفت علمی و طلایه داری دانشگاه تهران نماد آموزش عالی ایران در عرصه های ملی و بین المللی، ابرهای غبارآلود چنان بر سپهر میهن نشست که آغاز رسمی سال تحصیلی جدید دانشگاه ها پس از گذشت بیش از دو سال تعطیلی آموزش حضوری را تحت الشعاع خود قرار داد.

نهاد دانشگاه در نظام اسلامی افتخار دارد که حتی در این فضا که بدخواهان ملت به دنبال ماجراجویی در دانشگاه بوده و هستند، درب های دانشگاه برای توسعه علم و اخلاق به روی همه ذی نفعان گشوده ماند و مدیریت کلان دانشگاه با دامن زدن به فضای گفت وگو، که به ایجاد نهاد خانه گفت وگو در دانشگاه تهران انجامید، تلاش خود را برای محافظت از شأن و جایگاه علمی به منصه ظهور گذارد.

دانشگاه تهران به عنوان سازمانی مسئول و پیشرو، نه تنها همواره خود را موظف به ایفای نقش در راستای حل مسائل کشور دانسته است، بلکه نشانه شناسی عناوین بام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 486 استاد دانشگاه تهران از پایداری آرامش در فضای آموزشی

حمایت 486 استاد دانشگاه تهران از پایداری آرامش در فضای آموزشی