مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-07اقتصادي

آب از نفس افتاد/ گلستانی ها بیش از 2 برابر استاندارد جهانی آب مصرف می کنند


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گلستان میزان مصرف آب در گلستان را بیش از دو برابر استاندارد جهانی اعلام کرد و گفت: این میزان در تابستان بیشتر هم می شود.

- ایسنا/گلستان معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گلستان میزان مصرف آب در گلستان را بیش از دو برابر استاندارد جهانی اعلام کرد و گفت: این میزان در تابستان بیشتر هم می شود.

ابوالفضل رحیمی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت آب شرب گرگان، اظهار کرد: بارها در خصوص مشکل آب شرب گرگان گزارش های مختلف داده ایم و باز هم تأکید می کنیم که شرکت آب و فاضلاب توزیع کننده آب است و برای شهرهای بالای 50 هزار نفر شرکت آب منطقه ای تأمین کننده است.

وی با اشاره به اینکه ما در توزیع آب مشکل زیادی نداریم و آنچه ما را اذیت می کند مشکل در تأمین آب است، افزود: جمعیت شهر گرگان حدود 450 هزار نفر برآورد می شود که در حال حاضر بیش از 95 درصد آب گرگان از منابع زیرزمینی تأمین شده و تنها پنج درصد آب شرب از طریق آب های سطحی تأمین می شود.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گلستان با بیان اینکه در 20 سال گذشته میانگین آبدهی چاه های ما از 19 لیتر بر ثانیه به 10.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب از نفس افتاد/ گلستانی ها بیش از 2 برابر استاندارد جهانی آب مصرف می کنند

آب از نفس افتاد/ گلستانی ها بیش از 2 برابر استاندارد جهانی آب مصرف می کنند