مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-07اقتصادي

واگذاری منابع ارزی در دولت روحانی خسارتی بزرگ به اقتصاد بود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این ارزیابی را روزنامه آفتاب یزد از قول «خورشید گزدرازی»، کارشناس و فعال اقتصادی منتشر کرده است.

رییس اتاق بازرگانی بوشهر خاطرنشان می کند: - واگذاری ارز 4200 تومانی، ضربه وحشتناکی به اقتصاد ایران وارد کرد.

دولت روحانی منابع ارزی را به دست نااهلان سپرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این ارزیابی را روزنامه آفتاب یزد از قول خورشید گزدرازی ، کارشناس و فعال اقتصادی منتشر کرده است.

رییس اتاق بازرگانی بوشهر خاطرنشان می کند: دولت سیزدهم، با تفکر و تأمل، پروژه تغییر روند واگذاری ارز 4200 تومانی را کلید زد و مطمئناً در آینده شاهد دستاورد های جراحی اقتصادی خواهیم بود.

به خاطر اقتصاد بیمار هیچ کاری نمی شد انجام داد تا دوباره اقتصاد پویا شود تنها کار و بهترین راه حل همین مسیر بود که به زودی شاهد شکوفایی آن خواهیم بود.

وی با تاکید بر لطمه ارز 4200 بر پیکر اقتصاد گفت: ارز 4200 دادن و عدم نظارت بر اینکه به چه کسـانی تعلق می گیرد ضربه وحشتناکی به پیکر اقتصاد ما زد، دولت آقای روحانی بدون اینکه فکر بکند ارز 4200 را به دست نااهلان سپرد.

در هر کشوری وقتی قرار است سوبسیدی به تولید کنندگان داده شود اتاق فکری تشکیل می شود و با کمک کارشناسان شناسایی می کننـد مثلا تولیدکنندگانی که نیاز به این کمک دارند و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری منابع ارزی در دولت روحانی خسارتی بزرگ به اقتصاد بود

واگذاری منابع ارزی در دولت روحانی خسارتی بزرگ به اقتصاد بود