مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-07سياسي

انتظارات فراوانی از مجموعه مدیریت شهری در شهرکرد وجود دارد


شهرکرد_ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انتظارات فراوانی از مجموعه مدیریت شهری در شهرکرد به ویژه از شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهر وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی حیدری شامگاه یکشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: در همین راستا مسئولان مدیریت شهری تلاش برای ارتقای شهرکرد به یک شهر آباد و توسعه یافته را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به همراهی مطلوب مردم شهرکرد با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر افزود: در زمان مشخص نبودن وضعیت انتصاب شهردار، به علت نداشتن بعضی اختیارهای قانونی سرپرست، برخی امور به موقع اجرا نشد.

حیدری تصریح کرد: ظرفیت های مطلوبی در سطح ملی برای تسریع در روند رشد، پیشرفت و ارتقای شاخص های توسعه شهری مناطق مختلف کشور مانند شهرکرد وجود دارد که باید از آن ها بهره گیری شود.

وی یادآور شد: در مدت فعالیت دولت سیزدهم توجه ویژه ای به شهرداری ها شده که اختصاص اعتبارات نقدی، قیر رایگان، تجهیزات تخصصی و ماشین آلات از مهم ترین آن ها به شمار می رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری مردم داری و مردم یاری را از مهم ترین خواسته های دولت سیزدهم از مسئولان مدیریت شهری اعلام و تأکید کرد: تقویت این روحیه در مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات فراوانی از مجموعه مدیریت شهری در شهرکرد وجود دارد

انتظارات فراوانی از مجموعه مدیریت شهری در شهرکرد وجود دارد