مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-07سياسي

لزوم تقویت و ایجاد هم افزایی میان مراکز مهارتی


استاندار مرکزی با تأکید برلزوم تقویت و ایجاد هم افزایی میان مراکز مهارتی گفت: توسعه و تقویت آموزش فنی و حرفه ای از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرزاد مخلص الائمه با بیان اینکه توسعه و تقویت آموزش فنی و حرفه ای از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم در سند تحول دولت مردمی است، گفت: مجموعه مراکزی که به امر آموزش های حرفه ای و مهارتی می پردازند تعداد آنها در کشور زیاد است.

وی با بیان اینکه در رأس آنها هنرستان های آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه ای، دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه علمی و کاربردی است، افزود: در تلاش هستیم که بین همه این مجموعه ها یک تعامل و هم افزایی در راستای تحقق اهداف سند تحول ایجاد کنیم زیرا برای توسعه بازار کار و کمک به اشتغال جوانان بسیار ظرفیت فوق العاده ای است.

مخلص الائمه اضافه کرد: در این بازدیدی که داشتیم تعداد زیادی از کارآموزان اینجا فارغ التحصیلان و دانش آموختگان رشته های دانشگاهی بسیار معتبر از جمله مهندسی و معماری بودند و این نشان می دهد ظرفیت های لازم که در دانشگاه ها باید مهارت افزایی کند وجود ندارد و این یک ضعف بزرگ در نظام آموزشی کشور است که باید با کمک مراکز آموزش مهارتی و در رأس آنها سازمان فنی و حرفه ای این نقص برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت و ایجاد هم افزایی میان مراکز مهارتی

لزوم تقویت و ایجاد هم افزایی میان مراکز مهارتی