مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-07سياسي

پیروزی انقلاب اسلامی حاصل یک مدیریت مستقل است


رییس سازمان نشر مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: پیروزی انقلاب اسلامی حاصل به کارگیری یک مدیریت جدید مستقل از وابستگی به شرق و غرب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم مجتهدزاده شامگاه یکشنبه در نشست با بانوان طلبه در استان اردبیل با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی حاصل به کارگیری یک مدیریت جدید مستقل از وابستگی به شرق و غرب است، اظهار کرد: نوع مدیریتی که انقلاب اسلامی در جهان ارائه کرده نوآوری است که نه به شرق وابسته است و نه به غرب به همین خاطر استکبار جهانی به مقابله با پرداخته است.

وی بیان کرد: امروزه بر دشمنان اثبات شده که توان مقابله نظامی با ایران سخت است به همین دلیل فضای مجازی و جنگ نرم بهترین پتانسیلی است که دشمن آن را به عنوان میدان بازی و فریب جوانان انتخاب کرده است دشمنان بر این باورند که اگر زنان را سردمداران شورش و اغتشاش قرار دهند احساسات همه ملت برانگیخته شده و به اهداف پلیدشان دست خواهند یافت.

رییس سازمان نشر ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس بیان کرد: در عصر کنونی متأسفانه جوانان ما به دلیل فقر فرهنگی خودباخته و فریب خورده دشمنان می شوند.

ما باید سختی های شکل گیری انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان های آن را برای جوانان به نحو شایسته تبیین نماییم تا از منجلاب غربیان در امان بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی انقلاب اسلامی حاصل یک مدیریت مستقل است

پیروزی انقلاب اسلامی حاصل یک مدیریت مستقل است