مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:452022-11-07دانش

250 درصد افزایش سرعت در راه رفتن با سریع ترین کفش جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از independent، مهندسان رباتیک ابداعی کرده اند که طبق ادعای آنان «سریع ترین کفش جهان» است و می تواند سرعت راه رفتن کاربر را 250 درصد افزایش دهد.

- مهندسان رباتیک ابداعی کرده اند که طبق ادعای آنان سریع ترین کفش جهان است و می تواند سرعت راه رفتن کاربر را 250 درصد افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از independent، مهندسان رباتیک ابداعی کرده اند که طبق ادعای آنان سریع ترین کفش جهان است و می تواند سرعت راه رفتن کاربر را 250 درصد افزایش دهد.

شرکت شیفت رباتیکس وابسته به دانشگاه کارنگی ملون ایالات متحده، کفش تسمه ای مون واکرز را در راستای تلاش برای متحول سازی روش راه رفتن مردم ابداع کرده است.

در این کفش از یک موتور الکتریکی 300 واتی متصل به هشت چرخ اسکیتی استفاده شده است که رسیدن به حداکثر سرعت 11 کیلومتر در ساعت (هفت مایل در ساعت) و برد 10 کیلومتر را محقق می کند.

به گفته ابداع کنندگان مون واکرز، سازگاری با روش های مختلف راه رفتن نیز با کمک هوش مصنوعی به بخش رانشگر محقق می شود و راه رفتن طبیعی جلوه می کند.

شونجی ژانگ، موسس شرکت شیفت رباتیکس، می گوید: هر آنچه می توان در خودرو برقی تسلا یافت ، در یک جفت کفش مون واکرز تجمیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 درصد افزایش سرعت در راه رفتن با سریع ترین کفش جهان

250 درصد افزایش سرعت در راه رفتن با سریع ترین کفش جهان