مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-07سياسي

دشمن از پیشرفت های ملت ایران در رنج و عذاب است


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت:ما در جهاد تبیین می خواهیم پیشرفت های انقلاب را روایت کنیم چرا که دشمن از این پیشرفت ها در رنج و عذاب است و این شکوه و عظمت را نمی تواند تحمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی شامگاه یکشنبه در سوگواره شعر شهیدان حرم که به مناسبت هفتمین روز شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی (ع) در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد اظهار داشت: آغاز فتنه ها آنجا است که هوا و هوس سر بر می آورد و امروز نیز آنچه که در کشور رخ می دهد و شاهد آن هستیم از همین دست است و رسالت ما نیز در این عرصه، تبیین واقعیات است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند جهاد تبیین وظیفه همگان است که اگر ما روایت گر نباشیم دشمنان روایات دروغ را برای جامعه بازگو می کنند و در پی آن فجایعی بزرگ رخ می دهد.

حجت الاسلام حریزاوی ابراز داشت: این روزها شعرا در خصوص حوادث اخیر در کشور به ویژه حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی (ع) خوب سرودند و امید است شاعران در این زمینه بیشتر فعال باشند و با شعرهای حماسی خود جریان فتنه را خنثی کنند.

وی تاکید کرد: در عرصه جهاد تبیین دو چیز را می خواهیم سلب کنیم که یکی سیطره غرب و دیگری غرب زدگی و غرب زدگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از پیشرفت های ملت ایران در رنج و عذاب است

دشمن از پیشرفت های ملت ایران در رنج و عذاب است