مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-07اقتصادي

راه اندازی مجدد روغن نباتی جهان در گرو عزم جدی سهامداران این شرکت است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به اراده جدی دولت در راه اندازی مجدد شرکت روغن نباتی جهان، در صورت عزم راسخ و متفاوت سهامداران این شرکت در رفع مشکلات و تعیین تکلیف بدهی ها، - ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به اراده جدی دولت در راه اندازی مجدد شرکت روغن نباتی جهان، در صورت عزم راسخ و متفاوت سهامداران این شرکت در رفع مشکلات و تعیین تکلیف بدهی ها، شاهد احیای این واحد تولیدی در استان خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت ناصر فغفوری شامگاه دیروز (15 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: یکی از مهم ترین اموری که هم اکنون در حال پیگیری است، احیای واحدهای تعطیل و استفاده از ظرفیت بالقوه این واحدهاست که زمینه اشتغال زایی و رونق تولید را در استان فراهم می آورد.

وی تصریح کرد: شرکت روغن نباتی جهان یکی از مهم ترین واحدهای تعطیل یا نیمه فعال استان طی سال های اخیر است که علی رغم پتانسیل و ظرفیت بالا در اشتغال زایی و نیز تامین روغن خوراکی مورد نیاز استان و استان های همجوار همچنان تعطیل است.

این مسئول یادآور شد: سهامداران این شرکت، واحدهای تولیدی مشابهی در استان های قزوین، همدان و خوزستان نیز دارند که همچون شرکت روغن نباتی جهان با بدهی بالای مالیاتی مواجه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجدد روغن نباتی جهان در گرو عزم جدی سهامداران این شرکت است

راه اندازی مجدد روغن نباتی جهان در گرو عزم جدی سهامداران این شرکت است