مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:102022-11-07سياسي

ضرورت انتقال تجربیات بین المللی در موضوعات حقوق بشر، حقوق شهروندی و حقوق کودک


سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت انتقال تجربیات بین المللی در موضوعات حقوق بشر، حقوق شهروندی و حقوق کودک تاکید کرد.

- ایسنا/اردبیل سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت انتقال تجربیات بین المللی در موضوعات حقوق بشر، حقوق شهروندی و حقوق کودک تاکید کرد.

اسماعیل چمنی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی در دیدار با معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت: این دانشگاه جزو دانشگاه های برتر منطقه و کشور در حوزه های مختلف بوده و روز به روز شاهد ارتقای رتبه آن در رتبه بندی های ملی و بین المللی هستیم.

وی با تاکید بر اهمیت حقوق بشر و حقوق کودک، افزود: حقوق شهروندی دارای جنبه های مختلفی بوده که حقوق کودک در این خصوص دارای اهمیت ویژه ای است.

چمنی با اشاره به وجود گروه های آموزشی روانشناسی و حقوق و حضور اساتید برتر کشوری در این گروه ها، تصریح کرد: دانشکده های علوم تربیتی و روانشناسی و ادبیات و علوم انسانی در حوزه حقوق شهروندی و حقوق کودک فعالیت های خوبی داشته اند که در این خصوص می توان به برگزاری دومین همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان طی آبان ماه سالجاری اشاره کرد.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تفاهم نامه فی مابین معاونت حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و دانشگاه محقق اردبیلی به مظور بسط و توسعه همکاری های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انتقال تجربیات بین المللی در موضوعات حقوق بشر، حقوق شهروندی و حقوق کودک

ضرورت انتقال تجربیات بین المللی در موضوعات حقوق بشر، حقوق شهروندی و حقوق کودک