مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 07:552022-11-07ورزشي

به صعود تیم ملی در قطر خوشبین نباشیم/ از لحاظ مهره کمبود نداریم


کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی بازی های سختی در مرحله مقدماتی جام جهانی دارد گفت: امیدواریم صعود کنیم اما نباید خیلی خوشبین باشیم.

- هاشم حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به در پیش بودن مسابقات جام جهانی و حضور ایران در این رقابتها، گفت: وضعیت تیم ملی کشور ما در حال حاضر خوب است.

نفرات دعوت شده به تیم ملی که از لیگ داخلی هستند در اردو حضور داشته و مشغول برگزاری تمریناتشان هستند و لژیونرها هم خارج از ایران در حال بازی برای تیم هایشان هستند.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: به جز طارمی که عملکرد فوق العاده ای در فوتبال اروپا داشته سایر بازیکنان هم مشغول بازی هستند و اعتقاد دارم از لحاظ مهره و بازیکنان با کیفیت مشکلی نداریم و می توانیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

حیدری در مورد دو دیدار ایران برابر نیکاراگوئه و تونس گفت: با توجه به اینکه به شروع مسابقات نزدیک می شویم انجام چند بازی تدارکاتی می تواند برای تیم ملی مفید واقع شود؛ دیدارهایی که هم باعث هماهنگی بیشتر تیم می شود و هم می تواند نقاط قوت و ضعف تیم ملی را برای کادر فنی بیشتر مشخص کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می تواند به مرحله بعد جام جهانی صعود کند؟ اظهار کرد: تیم ما در گروه سختی قرار دارد البته فوتبال قابل پیش بینی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به صعود تیم ملی در قطر خوشبین نباشیم/ از لحاظ مهره کمبود نداریم

به صعود تیم ملی در قطر خوشبین نباشیم/ از لحاظ مهره کمبود نداریم