مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 07:352022-11-07اجتماعي

آغاز طرح آموزش های فرهنگی و هنری ویژه مناطق کم برخوردار در سیستان و بلوچستان


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: طرح گسترش عدالت آموزش های فرهنگی و هنری ویژه مناطق کم برخوردار و مرزی با هدف آموزش برای همه آغاز شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: طرح گسترش عدالت آموزش های فرهنگی و هنری ویژه مناطق کم برخوردار و مرزی با هدف آموزش برای همه آغاز شد.

علی سالاری در جلسه ای که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون هنری و سینمایی ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به علاقه مندی نوجوانان و جوانان استان در مقوله هنر، آموزش هنر را یک پدیده نو و تخصصی در سطح استان دانست و افزود: با اجرای طرح گسترش عدالت آموزش های فرهنگی و هنری، بحث مهارت آموزی و جهت بخشیدن به علایق و خواسته های دانش آموزان، پررنگ تر از گذشته خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل افزود: هدایت دانش آموزان جهت ثبت نام در رشته های هنری با اولویت مدارس شبانه روزی مناطق محروم و متوسطه اول و دوم حاشیه شهرهای بزرگ استان از اهداف کلان در عقد تفاهم نامه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان رتبه اول کشور در زمینه بازماندگان و تارکان از تحصیل را به خود اختصاص داده و از طرفی سابقه یک ساله اجرای موفق این طرح در استان و ارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح آموزش های فرهنگی و هنری ویژه مناطق کم برخوردار در سیستان و بلوچستان

آغاز طرح آموزش های فرهنگی و هنری ویژه مناطق کم برخوردار در سیستان و بلوچستان