مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 03:102022-11-06بين الملل

حمله هوایی سوریه به مواضع تروریست های النصره


مرکز روسی آشتی در سوریه از حمله شدید نیروی هوایی سوریه به مواضع تروریست های النصره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، اولیگ ایگوروف جانشین مرکز روسی آشتی در سوریه از حمله نیروی هوایی سوریه با مواضع تروریست های النصره خبر داد.

بر اساس این گزارش، این نظامی روس اعلام کرد که نیروی هوایی سوریه در واکنش به حملات پهپادی تروریست ها به مواضع ارتش سوریه، مواضع تروریست های النصره را مورد هدف قرار داد.

ایگوروف گفت: نیروهای سوریه در واکنش به حمله پهپادی تروریست ها به مواضع خود در منطقه سلمی در منطقه کاهش تنش در ادلب که به کشته شدن 5 نظامی سوری منجر شد حمله شدیدی را به مواضع گروه تروریستی النصره انجام دادند.

وی همچنین افزود که جنگنده های سوریه پادگان آموزش تروریست ها و مخفیگاه های زیرزمینی گروه های مسلح را منهدم کردند و 93 تروریست از جمله صدام الددالی و عبدالله الاحمد دو سرکرده میدانی را هدف قرار دادند و 135 نفر از این گروه تروریستی نیز زخمی شدند.

ایگوروف در عین حال گفت که نیروی هوایی سوریه همچنین یک کارگاره مونتاژ پهپاد و ایستگاه الکترونیکی متحرک و 40 پهپاد هجومی آماده استفاده را منهدم کرد.

این در حالی است که خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین هم پیش از این از حملات مشترک روسیه و سوریه به محل تجمع گروه تروریستی هیئت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله هوایی سوریه به مواضع تروریست های النصره

حمله هوایی سوریه به مواضع تروریست های النصره