مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 23:502022-11-06اقتصادي

بافت فرسوده کرمانشاه نیازمند نوسازی و بهسازی است


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پرونده شهروندان نباید در پیچ و خم بروکراسی نظام مهندسی مشمول زمان شود، گفت: بافت فرسوده کرمانشاه نیازمند نوسازی و بهسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن امیری مقدم شامگاه یکشنبه در نشست کمیسیون ماده پنج استان کرمانشاه با یادآوری اینکه دستگاه های مرتبط باید به دنبال ایجاد تحول مثبت در بافت فرسوده باشد، اظهار کرد: بافت فرسوده در کرمانشاه به شدت نیازمند نوسازی و بهسازی است و دستگاه های مرتبط باید با فراهم کردن بسترها، زمینه سرمایه گذاری های جدید و شکل گیری یک رونق اقتصادی در این بافت ها را فراهم کنند.

وی با تاکید بر حفظ بافت تاریخی و حساسیت ویژه برای نگهداری این میراث برای آیندگان، افزود: بافت فرسوده کرمانشاه دچار مشکلات بزرگی است که نیازمند مطالعه و تحقیق بیشتر برای مقاوم سازی و جلوگیری از مشکلات احتمالی است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه بافت تاریخی و بافت فرسوده به یکدیگر گره خورده اند و نیازمند دقت نظر بیشتر برای حفظ میراث فرهنگی در کنار مقاوم سازی بافت فرسوده است، تصریح کرد: باید ساکنان این مناطق را به مشارکت در ساخت ترغیب کنیم و حتی آنها را به مشارکت چند نفره تشویق تا بتوانیم زمین ها و منازل کوچک این مناطق را به وسیله ادغام آنها به زمین های بزرگ تبدیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت فرسوده کرمانشاه نیازمند نوسازی و بهسازی است

بافت فرسوده کرمانشاه نیازمند نوسازی و بهسازی است