مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 22:252022-11-06حوادث

سلاخی مسافرزن در لانه شیطانی!


مدیر یکی از آژانس های هواپیمایی مشهد که به اتهام قتل فجیع یک زن جوان دستگیر شده است، عصر روز گذشته به جنایت در لانه شیطانی اعتراف کرد و گفت: آن زن را برای جلوگیری از آبروریزی کشتم و با کمان اره سلاخی کردم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، صبح سه شنبه گذشته پیکر مثله شده زن جوانی در گاری زباله های شهرداری در حالی کشف شد که هر قطعه ای از این جسد درون پلاستیک های مشکی قرار داشت اما در عین حال برخی از اندام های زن جوان مانند دست های وی درون کیسه های زباله نبود و عامل یا عاملان جنایت پوست بدن وی را نیز سلاخی کرده بودند.

به دنبال اعلام این خبر به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بی درنگ قاضی دکتر صادق صفری به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم بولوار ابوطالب 62 شد و به تحقیق در این باره پرداخت.

بررسی مقدماتی با توجه به آثار باقی مانده در کنار بقایای جسد نشان می داد که ماجرا به مسائل خاص و غیراخلاقی ارتباط دارد.

در همین حال یک دستگاه گوشی تلفن به همراه کارت بانکی نیز درون گاری زباله پیدا شد که اولین سرنخ ها را برای شناسایی هویت زن جوان به دست کارآگاهان داد.

اهمیت و حساسیت موضوع موجب شد تا با تاکید سردار محمد کاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) پیگیری و ریشه یابی دقیق این جنایت وحشتناک را گروه ورزیده ای از کارآگاهان پلیس آگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاخی مسافرزن در لانه شیطانی!

سلاخی مسافرزن در لانه شیطانی!