مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 21:462022-11-06سياسي

روایتی از بسیجی مجروح آبیکی که به دست اغتشاشگران به کما رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، شب چهارشنبه چهارم آبان بود که خبر رسید در شهر آبیک تحرکات و اغتشاشی به راه افتاده است که با پیگیری ها از مردم و برخی منابع آگاه و مشاهدات عینی خبرنگار فارس در شهرستان آبیک صحت موضوع تایید شد.

آشوبگران در قالب گروه های مختلف در نقاط مختلف شهر می رفتند و اقدام به سردادن شعارهای ساختار شکنانه و شعارنویسی می کردند.

آتش درگیری و آشوب در بلوار امام خمینی(ره) تندتر بود و  بیشتر تمرکز برخی آشوبگران و ناآگاهان در داخل شهر آبیک در این مکان بود که البته برخی نیز در نقاط دیگر از جمله شهرک بعثت به حرکات و رفتارهای هنجارشکنانه دست می زدند.

با ورود نیروی انتظاری و ویژه سپاه و بسیجیان گردانهای مختلف آتش اغتشاش پس از چندین ساعت مهار شد و ماموران امنیتی و انتظامی موفق به دستگیری تعدادی از لیدرهای اغتشاش شدند که با ادامه دستگیری افراد اصلی در روزهای بعدی، کاملا آرامش به شهرستان بازگشت.

در حین آشوب و تحرکات هم دو نفر توسط اغتشاشگران آسیب دیدند و مصدوم شدند.

یکی از بسیجیان شهرستان آبیک که در شب اغتشاشات دچار حادثه شد، سید محمد آرموتی بود که سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان به همراه سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک، حامد فتوحی فرماندار شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از بسیجی مجروح آبیکی که به دست اغتشاشگران به کما رفت

روایتی از بسیجی مجروح آبیکی که به دست اغتشاشگران به کما رفت